Çiçek gönder Çiçekçi Çiçekçiler Çiçekçilik Çiçekçiler telefonu Çiçekçiler sitesi, cicekcilik,cicekci,Açık çiçekçi,Tel:05357292994,02164572018: istanbulcicekcisitesi

Cuma

istanbulcicekcisitesi

istanbul cicekci sitesi APTALLiK
Her,aptal,onu,beğenen,başka,bir,aptal,bulur.,BOiLEAU,Gençler,yaşlıların,aptal,olduklarını,sanırlar,ama,yaşlılar,gençlerin,aptal,olduklarını,bilirler.,
,Bilgili,bir,aptal,bilgisiz,bir,aptaldan,daha,aptaldır.,MOLiERE,Büyük,tehlike,yarı,aptallarla,yarı,akıllıların,arasında,yatar.,GEOTHE
,Eğer,hiç,aptal,görmek,istemiyorsanız,gözlüklerinizi,kırın.,RABELAiS,insanlar,aptal,olarak,yaşayabilirler;,ama,aptal,olarak,ölemezler.,YOUNG
,Aptal,ata,binmiş,bey,oldum,sanmış.,TÜRK,ATASÖZÜ,Kendini,akıllı,sanan,herkes,aptaldır.,VOLTAiRE,Yaşamanın,tadını,çıkarmaktan,korkana,aptal,derim.,ALBERT,CAMUS

,Bulutlara,yükledim,özlemimi;,şimşeklerle,çaktırdım,sevgimi;,Yağmurlar,yağdırdım,gözyaşlarımla;,küçük,melekler,gönderdim,seni,öpmeye,geldilermi?

,Ben,asla,ağlamam,deyip,her,gece,yatağa,yattığında,aklına,o,gelip,gözünden,iki,damla,yaş,süzülüyorsa,eğer,utançla,işte,o,zaman,aşıksın,demektir..,

,Kar,tanesi,eriyip,dudaklarına,indiğinde,ve,o,bir,damlanın,serinliğini,biriyle,paylaşmak,istediğinde,yüzünü,rüzgara,dön,yeter.,ben,o,rüzgarda,olacağım.,

,Seni,ne,kadar,sevdiğimi,anlamak,istiyorsan;,yağan,her,yağmur,damlasını,yakalamaya,calış.yakalayamadığın,her,yağmur,damlası,seni,ne,kadar,sevdiğimin,ispatıdır...

,Güneşin,ilk,ışıkları,gününü,aydınlattığında,ve,içinde,doğan,nedensiz,sevinci,biriyle,paylaşmak,istediğinde,pencereni,aç,yeter.Ben,o,tatlı,sessizlikte,seninleyim!,

,Gök,yüzünde,bir,yıldız,seç,büyük,ve,parlak,olsun,yanında,bir,yıldız,daha,seç,büyük,ve,parlak,olması,önemli,değil,senin,yanında,olsun,yeter.,

,Eğer,onun,için,herşeyi,göze,alıyorsan,onu,her,an,düşünüyorsan,onun,için,ağlıyorsan,o,senin,için,tekse,o,senin,için,herşeyden,değerliyse,onun,bir,gülmesi,senin,için,dünyalar,demekse...siz,aşıksınız...,

,Eğer,sevdiğin,seni,terk,etmişse,onu,kendi,haline,bırak,eğer,sana,dönerse,zaten,senindir,sana,dönmezse,zaten,hiçbir,zaman,senin,olmamıştır.,

,Bir,şiir,yaz,bana,içinde,alabildiğince,mutluluk,olsun,ayın,gölgesinde,unutulan,sevgi,tohumlarıyla,yeşere,dursun,veya,bir,şarkı,söyle,özlemimdeki,sevgiliyi,anlatsın,yağan,yağmurlarla,ıslanan,bedenimi,parlayan,gözleriyle,kurulasın.,

,Aşk,kaçmaktan,çok,kovalamak,görmekten,çok,özlemek,gitmekten,çok,beklemek,dokunmaktan,çok,düşünmektir.Ve,aşk,öyledirki,nerde,imkansız,varsa,onu,seçer.,

,Hayatta,iki,kişi,tanıdım.Birisi,rüyalar,kadar,uzak,sen,diğeri,sevgililer,kadar,yakın,ben.Hayatta,iki,kişi,tanıdım,.Birisi,asla,benim,olmayacak,sen,diğeri,senden,başkası,olmayacak,sen.,

,Bırak,da,aksın,zaman,bırak,coşsun,saatler,bırak,kaçsın,yelkovan,kovalasın,akrepler,bırak,haykırsın,hayat,inlesin,yerle,gökler,nasılsa,biryerlerde,seven,kalp,seni,bekler..,

AKRABALAR
,Akrabalarının,sevmediği,insanı,kimse,sevmez.,PLAUTUS,En,kötü,nefret,akrabaların,nefretidir.,TACiTUS,Akrabalar,ne,yaşamasını,nede,ölecek,zamanı,bilen,insanlardır.,OSCAR,WiLDE

Hiç yorum yok: