Çiçek gönder Çiçekçi Çiçekçiler Çiçekçilik Çiçekçiler telefonu Çiçekçiler sitesi, cicekcilik,cicekci,Açık çiçekçi,Tel:05357292994,02164572018: istanbulcicekciliksitesi

Cuma

istanbulcicekciliksitesi

istanbul cicekcilik sitesi ,Bulutlara,yükledim,özlemimi;,şimşeklerle,çaktırdım,sevgimi;,Yağmurlar,yağdırdım,gözyaşlarımla;,küçük,melekler,gönderdim,seni,öpmeye,geldilermi?

,Ben,asla,ağlamam,deyip,her,gece,yatağa,yattığında,aklına,o,gelip,gözünden,iki,damla,yaş,süzülüyorsa,eğer,utançla,işte,o,zaman,aşıksın,demektir..,

,Kar,tanesi,eriyip,dudaklarına,indiğinde,ve,o,bir,damlanın,serinliğini,biriyle,paylaşmak,istediğinde,yüzünü,rüzgara,dön,yeter.,ben,o,rüzgarda,olacağım.,

,Seni,ne,kadar,sevdiğimi,anlamak,istiyorsan;,yağan,her,yağmur,damlasını,yakalamaya,calış.yakalayamadığın,her,yağmur,damlası,seni,ne,kadar,sevdiğimin,ispatıdır...

BiRGÜN,DUDAKLARiN,KURURSA,OKYANUSU,GETiRiRiM,SANA,AKŞAM,AYAZiNDA,TiTRERSEN,GÜNEŞi,GETiRiRiM,SANA,EĞER,GÖNLÜN,BiR,SEVGi,ARARSA,KALBiMi,SÖKÜP,GETiRiRiM,SANA

,BATARYASi,ZAYiF,RÜYALARiMiZA,ŞEBEKE,HATASi,SEBEBiYLE,BiRSÜRE,ULAŞiLAMADi.,ŞiMDi,iSE,FULL,ÇEKEN,HATTiMLA,SENiNLEYiM

,SESiNi,DUYSAMDA,HERAN,YÜZÜNÜ,GÖRMEK,GiBi,DEĞiL,ÖZLEDiĞiMi,BiL,HERAN,HiÇBiR,ŞEY,SENi,SEVMEK,GiBi,DEĞiL

,YATAĞiNi,GÜL,YAPRAKLARiYLA,RÜYALARiNi,PAPATYALARLA,SÜSLEDiM,ÜZERiNi,SEVGiMLE,ÖRTTÜM,TÜM,KABUSLARiNiDA,BEN,ALDiM,Ki,SEN,RAHAT,UYU,BiRTANEM!

,AŞKiM,YATAĞiN,SEVGiM,YORGANiN,YÜREĞiM,YASTiĞiN,OLSUN,iYi,UYU,BiR,TANEM.

,SEN,SENi,SEVENi,GÖRMEYECEK,KADAR,KÖRSEN.,ODA,SANA,SEVGiSiNi,SÖYLEMEYECEK,KADAR,GURURLUDUR.

,BiZiM,ÖMRÜMÜZDE,iRMAKLAR,VARDiR.,SULARiNDA,HAYALLERiMiZi,YÜZDÜRDÜĞÜMÜZ.,BiZiM,ÖMRÜMÜZDE,DOSTLARiMiZ,VARDiR,GÜNLERiMiZ,AYRi,GEÇTiĞiNDE,ÜZÜLDÜĞÜMÜZ.

,BEN,SEVDANiN,SOKAĞiNDA,OTURUYORUM,GECELER,HiÇ,BiTMiYOR.,BEN,HiÇ,UYUMUYORUM.

,BiR,YAĞMUR,DAMLASi,SENi,SEViYORUM,ANLAMiNi,TAŞiSAYDi,VE,SEN,BANA,SENi,KADAR,SEVDiĞiMi,SORACAK,OLSAYDiN,iNANKi,BiR,TANEM,HERGÜN,YAĞMUR,YAĞARDi.

,YÜREĞiM,HAFiF,iSLAKTiR,BENiM,KUYTU,KÖŞELERDE,AĞLAMAKTAN,VE,RENGi,HAFiF,UÇUKTUR,KURUSUN,DiYE,KAÇ,KEZ,GÜNEŞE,ASMAKTAN.
ALÇAKGÖNÜLLÜLÜK
,Övülmek,isterseniz,alçak,gönüllülüğü,yem,olarak,kullanabilirsiniz.,CHESTERFiELD,Gerçekten,alçak,gönüllü,olan,bir,insan,kendisinden,hiç,söz,etmeyen,insandır.,LA,BRUYERE
,insan,gururu,yüzünden,de,alçak,gönüllü,olabilir.,MANTAiGNE,insan,yüzü,kızaran,hayvandır.,MARK,TWAiN,Bir,adamın,gerçekten,büyük,olup,olmadığını,onun,alçak,gönüllülüğünden,anlayabilirsiniz.,Senden,iyilere,yerini,vermesini,bil.,KEBLE

Hiç yorum yok: