Çiçek gönder Çiçekçi Çiçekçiler Çiçekçilik Çiçekçiler telefonu Çiçekçiler sitesi, cicekcilik,cicekci,Açık çiçekçi,Tel:05357292994,02164572018: açılış çelengi

Çarşamba

açılış çelengi

Çiçekçi , GEÇENLERDE İNTERNETTE BİR ÇİÇEKÇİ REKLAMI GÖRDÜM,21 gül 20 ytl diye. 25 yıldır çiçekçilik yapıyorum istanbulda. ben bu hesabın içinden çıkamadım.Altına 1 cam vazo koymuş iyi kalite bir cam sa en az 7 ytl vardır.istanbulun her yerine teslim yapıyormuş 5 ytl de yol ücreti binse,muhtemelen müşteride bunu kredi kartı ile öderse %20 daha koyalım.18 kdv 2 de banka kesintisi.içinde cipso ve yeşilliklerde var renkli taşlar 3 ytl debunlara ekliyelim.19 ytl yapar sanırım benim hesabım.21 gülde kaça alıyorda anlamadım.2 ytl olsa.21 ytl yaptı 1 ytlde zarar etti. ya meslektaşım sen bu gülleri yetiştiriyormusun? yoksa .Ç....., ben anlamadım.zaten yüz kişiden 4 tanesi Türkiyede çiçek alıyor onlarıda Küstürelimde sogan sarımsak satarız. benim yorumum bu siz nasıl yaparsınız bilmiyorum... açılış çelengi

Hiç yorum yok: